نگو تو رو نمیخوام

دیدی شدم عاشق ، بر چشم سیاهت

آتش زدی بر جان ، با برق نگاهت

حالا من و این دل ، افسرده  و تنها

چون برگ خزانی افتاده به راهت

نکردی یادم ای گل ، دادی بر بادم ای گل

به دام عشقت آخر ،  ز پا افتادم ای گل

شدی صیادم ای گل

برو تو رو نمیخوام ، سراغت نمیام

خدا بی تابی دل چقدر سخته برام

چقدر سخته برام ، دیگه تو رو نمیخوام

 

نگو تو رو نمیخوام ، نگو تو رو نمیخوام

دلم خونه غم ها شده ، از عشق تو رسوا شده ، سرگشته تو دنیا شده ام

تو میدونی پریشون تو و آشفته و حیرون تو ، دیوونه و مجنون توام من

نگو تو رو نمیخوام ، سراغت نمیام

من اینجا منتظر ، نشسته چشم به راه

نگو تو رو نمیخوام ، نگو تو رو نمیخوام

 

وفا کردم و جز جفا ندیدم

از دست تو من چه ها کشیدم

تو شمع بزم این و آنی هر دم

از این و آن چه طعنه ها شنیدم

دوسٍت داشتم و دوست داشتم

گل و بهار من باشی

تو شادی و غم و غربت ، تو در کنار من باشی

برو تو رو نمیخوام ، سراغت نمیام

خدا بی تابی دل چقدر سخته برام

چقدر سخته برام ، دیگه تو رو نمیخوام

 

نگو تو رو نمیخوام ، نگو تو رو نمیخوام

گل و گلخونه دل منی تو

می و میخونه دل منی تو

دوست دارم ، میدونی

عزیز دردونه دل منی تو

اگه ناز نکنی ، گله ساز نکنی ، بیای  بدیدنم

نمیدونی چقدر ، من و پیش دلم ، سرافراز میکنی

نگو تو رو نمیخوام ، نگو تو رو نمیخوام

تقدیم به تو!  که جز جفا چیز دیگری ازت ندیم!

نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:08 ق.ظ http://javaweb.blogspot.com

وبلاگ جالبی داری و قالبش هم خیلی جالبه
ولی چرا زیر لوگوت توی اون فیلد(مستطیل سفید) هیچی ننوشتی اگه خواستی بگو تا من واست درست کنم.
کار وبلاگ من همینه

مهرشاد چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:16 ق.ظ http://azadybayan.persianblog.com

سلام شعرت قشنگ بود و قالبت از همه قشنگتر خوشحال میشم ه من سر بزنی

هدی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:47 ب.ظ http://kamanabroo.persianblog.com

دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم/از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم!

بابا لنگ دراز جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ق.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

می بینم که شما هم به درد لا علاج عشق مبتلا شدید. نفرین بر عشق!

صدا جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ق.ظ

درد عشقی کشیده ام که مپرس!

*** سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:58 ق.ظ

دوست ندارم در این مورد نظرم را بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد