آسه آسه


آسه آسه یواش یواش
اومدم در خونه تون
یک شاخه گل در دستم
سر راهت بنشستم
از پنجره منو دیدی
مثل گل ها خندیدی
آه ! به خدا آن نگهت
از خاطرم نرود
گفتم به خدا قهر گناهه
دل منتظره چشم به راهه
ای من به فدات ٬ ناز مکن تو
با چشم سیات ٬ ناز مکن تو
این دو روزه دنیا ٬ بین خواب و رویا ٬ گذرونه
با هم آشتی کنیم ٬ که بهار دوباره ٬ گل نشونه

 دلکش
یه جورایی این آهنگ چند روزه بهم حال داده... گذاشتمش اینجا تا شما هم صفا کنید

افسانه آه




توی آن کوچه تنگ
پشت آن دیوار بلند
همه شب می رفتم
پی آن گیس ٬ بلند

همه شب می خواندم
یک بغل آه بلند!

پشت دیوار دلم
توی این سینه داغ
بود بغضی که هنوز
نگرفته بانگ ٬ بلند

ناگهان ...
توی آن کوچه تنگ
ریخت دیوار بلند
پشت آن دیوار بلند
دیدم آن گیس ٬ بلند
بود هم آغوش یک مرد دگر!

یک بغل آه بلند
توی این سینه داغ
پی آن گیس ٬ بلند
ناگهان گشت بلند

اشک من یافت
ره گونه های من ...

هم آن مرد دگر
هم آن گیس ٬ بلند
رفتند زیر آوار
زیر آن دیوار بلند
توی آن کوچه تنگ
پی آن آه بلند!