دوستت دارم

بچه که بودم فقط بلد بودم تا ده بشمارم ٬ یک ٬ دو ٬ پنج ٬ ده ! نهایت هر چیز همین ده تا بود. از بابام بستنی که می خواستم ده تا می خواستم. مادرم را ده تا دوست داشتم. خلاصه ته دنیا همین ده تا بود و چقدر این ده تا قشنگ بود ولی حالا نمی دانم ته دنیا کجاست؟! نهایت دوست داشتن چقدر است؟! انگار خیلی هم حریص تر شده ام ٬ ده تا بستنی هم کفافم را نمی دهد! اما می خواهم بگویم که دوستت دارم. می دانی چقدر؟ به همان اندازه ده تای بچگی دوستت دارم
نظرات 4 + ارسال نظر
مرده قبیله پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:08 ق.ظ http://hallowsky1.blogsky.com

ازت پرسیدم: معنی اسمت را می دانی؟
گفتی: اسمم معنایی ندارد.
راست گفتی. من هم پیدا نکردم.
خودم برای اسمت معنی گذاشتم. ماه مهربان، خورشید سوزان، پرنده ای در اوج آسمان، دور دور، دورتر و بالاتر از ستارگان، درختی خسته و دل شکسته ولی پایدار، آرام و صبور.
با آخرین نگاه و حرفهایت معنای اسمت را گم کردم. این بار معنایش را در کتاب خواندم. درنگاه من شاید پرنده ای، شاید ماه، شاید خورشید، شاید درخت، شاید عاشق، شاید معشوق، شاید هم پوچ و بی معنی.
ولی معنی اسمت خرد و کوچک است................

به ما هم سر بزن........

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ب.ظ http://roozidigar.persianblog.com

سلام هدی جون.وبلاگ قشنگی داری.یه سری هم به من بزن خوشحال می شم.

مصطفی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ق.ظ

آرام پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://skot.blogsky

سلام
دیگه به ما سر نم زنی
ده تا بستنی کافیه ؟؟؟
اشکامو جمع کن !!!!نه ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد